איך בוחרים סולר לגנרטור?

אז יש לכם גנרטור או שאתם רוצים לקנות גנרטור חדש? עכשיו כל מה שנשאר לכם זה לבחור את סוג הדלק הנכון בשבילו. למעשה, יש הרבה אפשרויות של דלק שאפשר לתדלק באמצעותו גנרטור:

  • בנזין
  • פרופאן
  • גז טבעי
  • סולר (סוג הדלק השכיח ביותר לתדלוק של גנרטורים)

כאשר אתם קונים גנרטור חדש חשוב שתתייחסו בבחירה שלכם לסוג הדלק שאפשר לתדלק אתו את הגנרטור. סוגי דלק שונים הם בעלי מחיר שונה אלו מאלו וגם יש סוגי דלק שהם זמינים יותר מאשר סוגי דלק אחרים.

גנרטורים יכולים לפעול לא רק עם סולר…

גנרטורים מודרניים הם לרוב גנרטורים חשמליים. לרוב, נהוג בישראל לתדלק את סוג הגנרטור הזה באמצעות סולר לגנרטורים או על ידי כל אחד מסוגי הדלק הבאים:

–        בנזין

–        פרופאן

–        גז טבעי

מכל ארבעת סוגי הדלק שציינו, יש 2 סוגים שהשימוש בהם הוא הכי זמין, נוח, ונפוץ בישראל:

סולר לגנרטורים ובנזין לגנרטורים.

מה היתרונות של סולר לגנרטורים?

סוג הדלק סולר ידוע כסוג דלק בעל תכונות כימיות יציבות יותר מאשר הבנזין. ליטר אחד של סולר יוכל לשמש אותכם למשך זמן רב יותר מאשר ליטר אחד בנזין למשל או ליטר אחד של פרופאן. המוצר של סולר לגנרטורים הוא מוצר אמין, שמאריך חיים והוא בעל מוניטין מהגבוהים ביותר בשוק הדלק.

תדלוק של גנרטור שמופעל על ידי סולר הוא נוח ופשוט הרבה יותר לעומת תדלוק של גנרטור שמפעילים אותו באמצעות סוגי דלק אחרים. המיקום של מתקן התדלוק בגנרטור סולר והזמינות הרבה שיש לו בישראל – הופכים אותו לסוג דלק מועדף והטוב ביותר.

על גנרטור שמופעל על ידי אנרגיה של בנזין

העלות הכספית של גנרטור שמופעל על ידי בנזין היא יחסית נמוכה. בהשוואה לסוגי דלק אחרים הזמינות של הבנזין גובה מאוד. אורך חיי המדך של בנזין הוא קצר יחסית לסוגי דלק אחרים. התכונות הכימיות של הבנזין הן פחות יציבות והוא נחשב לדלק תנודתי יותר. ברוב המקרים כאשר יהיה צורך במקרה חירום בבנזין האספקה שלו לא תמיד תהיה זמינה בזמן אמת. בנוסף לכך, בהשוואה לסולר או לסוגי דלק אחרים – הבנזין מספק הכי פחות אנרגיה לכל ליטר שלו.

מדוע כדאי דווקא עכשיו לרכוש גנרטור?

דווקא, בימים חסרי היציבות הביטחונית בהם ישראל נמצאת, כדאי מאוד ואף מומלץ לרכוש גנרטור. במקרה של הפסקת חשמל שתארך שעות ארוכות או ימים, באמצעות גנרטור יהיה לכם קל יותר להפעיל מכשירי חשמל חיוניים כמו מקרר. במקרה בו אתם סובלים מבעיה רפואית שדורשת מכשור רפואי חשמלי כמו מכשיר אניליציה, או בלון חמצן –זה יכול להיות קריטי אם יהיה לכם בזמן הפסקת חשמל ארוכה גנרטור.

איזה סוג גנרטור הכי מומלץ לרכוש בישראל? גנרטור סולר או גנרטור בנזין?

סוג הגנרטור שהכי מומלץ לרכוש בישראל או גנרטור המופעל על ידי סולר. היתרונות הרבים של סוגי גנרטור אלו החל מהזמינות של הדלק, קלות התדלוק ואורך חיי המדף שלו הופכים אותו לסוג הגנרטור שהכי מתאים לאזרח הישראלי. כעקרון, לרוב לא מומלץ לרכוש גנרטור שמופעל על ידי בנזין, בעיקר בגלל שבשעת חירום אלול להיות בו מחסור.

לסיכום, כאשר אתם רוצים להרגיש בטוחים יותר בבית שלכם גם בעתות חירום הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות זה לרכוש גנרטור. הגנרטור יאפשר לכם להפעיל מכשירי חשמל חיוניים לפי הצורך שלכם ואז גם לא תהיו תלויים בגורמים מבחוץ ותוכלו להיות בבית.

מידע מקצועי נוסף

כל מה שצריך לדעת על אחסנת נפט

כל מה שצריך לדעת על אחסנת נפט

נפט הוא חומר אנרגיה איכותי – אך חשוב לדעת איך לאחסן אותו באופן בטוח. אחסון לא נכון של נפט יכול להוביל להתפרצות של שריפות ודלקות,